Pallasz Athéné Egyetem Gazdálkodási Kar

Youtube

neptun

ILIAS

Gyengénlátó Változat

Szolnoki Gazdasági-Műszaki Iroda - HR és Bérügyi Csoport

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail
Név Bárány Márta
Beosztás személyügyi ügyintéző
Szobaszám B épület 129-as iroda
Telefonszám +36 56/511-750 3320. mellék
E-mail cím baranym@szolf.hu
Farkas Gézáné Név Farkas Gézáné
Beosztás munkaügyi főelőadó
Szobaszám B épület 128-as iroda
Telefonszám +36 56/511-750 3322. mellék
E-mail cím farkasgne@szolf.hu

A HR csoport az irodavezetőnek alárendelten a pénzügyi és számviteli igazgató szakmai iránymutatásával a Munka- és Bérügyi Irodával szorosan együttműködve végzi tevékenységét.

A HR és Bérügyi csoport feladatai:

  1. részt vesz az Egyetem szolnoki telephelyén közalkalmazotti jogviszonyban és egyéb munkavégzésre irányuló jogviszonyban állókkal kapcsolatos bérszámfejtés-előkészítési, munkaügyi, emberi erőforrás gazdálkodással kapcsolatos feladatok, valamint az ezekhez kapcsolódó nyilvántartási, szabályozási, adatszolgáltatási feladatok ellátásában,
  2. részt vesz a közalkalmazotti jogviszonnyal és a foglalkoztatási jellegű megbízási jogviszonnyal kapcsolatos nyilvántartások elkészítésében,
  3. munkaügyi adatokat továbbít a Pénzügyi és Számviteli Igazgatóság Munka- és Bérügyi Irodája részére,
  4. részt vesz az Egyetem humánpolitikai tevékenységével kapcsolatos feladatokban,
  5. a szolnoki telephely vonatkozásában előkészíti a rektor és a kancellár munkáltatói jogkörébe tartozó iratokat, azokat helyben iktatja, irattárazza,
  6. elősegíti a munkaadó és munkavállalók közötti kommunikációt,
  7. naprakészen nyilvántartja és vezeti a személyi anyagokat,
  8. előkészíti és nyilvántartja a közalkalmazotti jogviszony létesítésével, megszüntetésével, munkaerő felvétellel, kinevezéssel, kinevezés módosítással, jogviszony megszüntetésével, jubileumi jutalmakkal kapcsolatos dokumentumokat,
  9. vezeti a humánerőforrás adatbázist,
  10. karbantartja a FIR rendszer oktatói/nem oktatói adatbázist, ehhez kapcsolódó adatszolgáltatást,
  11. részt vesz a foglalkoztatási követelményrendszerhez tartozó szabályzatok aktualizálásában,
  12. adatokkal, elemzésekkel segíti a HR stratégia kialakítását, megvalósítását, részt vesz az Egyetem humánpolitikai tevékenységével kapcsolatos feladatokban,
  13. munkáltatói igazolásokat ad ki,
  14. naprakészen vezeti a KIRA rendszerben rögzített alkalmazotti adatokat,
  15. teljes körűen kezeli a vagyonnyilatkozatokat,
  16. elkészíti az éves szabadságolási ütemtervet,
  17. javítja és határidőre továbbítja a JNSZMKH Családtámogatási és Társadalombiztosítási Főosztálya felé a NYENYI nyilvántartó lapokat,
  18. a 2013. 01. 01. előtti nyugdíj ügyekkel kapcsolatban adatot szolgáltat,
  19. az intézményi költségvetés és beszámoló elkészítéséhez adatot szolgáltat,
  20. rögzíti és ellenőrzi a távolléteket,
  21. megállapítja és feldolgozza a szabadságokat,
  22. kezeli a levonásokat, letiltásokat,
  23. rögzíti a táppénzes állományokat és továbbítja azokat a Magyar Államkincstár felé,
  24. végzi a megbízási díjak, nem rendszeres juttatások, munkába járás és egyéb utiköltségek számfejtését,
  25. gondoskodik a kilépő dolgozók HR és bérszámfejtési anyagának továbbításáról a kincstárba és a visszakapott anyag elküldéséről a dolgozók részére,
  26. intézi a TGYS, CSED, GYED-del kapcsolatos ügyeket,
  27. ellenőrzi és a dolgozók felé továbbítja a bérlapokat,
  28. kiadja a közalkalmazotti utazási kedvezményre jogosító utalványokat és azokról nyilvántartást vezet,
  29. aktualizálja az állománytáblát és a személyi változásokról rendszeresen tájékoztatást ad,
  30.  folyamatosan kapcsolatot tart a Magyar Államkincstárral,

Partnereink