Pallasz Athéné Egyetem Gazdálkodási Kar

Youtube

neptun

ILIAS

Gyengénlátó Változat

Dr. Pólya Éva - Publikációs lista

PDF letöltés Cikk nyomtatása E-mail

Szakkönyv, szakkönyvrészlet magyar nyelven

1. Pólya Éva: Életképes-e a vetőmag? in Logisztika-menedzsment esettanulmányok. Szerkesztette: Dr. Szegedi Zoltán Kossuth könyvkiadó, Budapest, 2008. 119-125. p. ISBN 978-963-09-5792-2


Szakkönyv, szakkönyvrészlet, idegen nyelven

1. Éva Pólya: Is the seed is viable? In Logisztika-menedzsment esettanulmányok. Szerkesztette: Dr. Szegedi Zoltán Kossuth könyvkiadó, Budapest, 2008 247-253. p. ISBN 978-963-09-5792-2


Folyóiratcikk idegen nyelven

1. Éva Pólya-Róbert Sándor Szűcs: Developing Employability Skills ans Exchanging Management Skills in a Simulated European Business Environment. In: Economica 2010/3. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 60-67. p. ISSN 1585-6216

2. Pólya Éva-Szűcs Róbert Sándor: The Role of Consumer Socialization and the Importance of Legal Legislation to Protect Children in Consumer Society. In: Journal of East European Research and Science. 2010/1 14-24 p. ISSN 1338-3302

3. Szűcs Róbert Sándor-Pólya Éva: Economic risk of childhood obesity. In: European Scientific Journal. 2011/15 25-37 p. ISSN 1857- 7431

4. Éva Pólya: Examination of Family Purchase Decision Making in the case of some Food Products. Regional and Business Studies (2011) Vol 3 Suppl 1, 581-588 Kaposvár University, Faculty of Economic Science, Kaposvár ISSN: 2061-2311

5. Éva Pólya-Róbert Sándor Szűcs (2013): Examining the role of family members in family Buying Center in adult Hungarian population. European Scientific Journal ISSN 1857-7881 July vol 9., No. 19. p. 1.-8.

6. Pólya Éva-Földi Katalin (2014): Role of Children in the case of Parental Food Store Choice. In: Economica (vol. VII) 2014/2. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 180.-187. p. ISSN 1585-6216

7. Tóth Rita Noémi-Pólya Éva (2015): The Investigation of the Factors Influencing Consumer Behaviour and Attitudes towards Advertisements of the Tween Segment in Jász-Nagykun-Szolnok County. Economica 2015 4/1 A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p 10.-16.

8. Éva Pólya (2016): Investigation of Consumer Consciousness in the case of foods in Jasz-Nagykun-Szolnok County in Hungary. European Scientific Journal. ISSN 1857- 7431 

 

Folyóiratcikk magyar nyelven

1. László Éva-Pólya Éva: A Szolnok Plaza szerepe a helyi lakosság vásárlási döntéseiben. In: Bevásárlóközpontok jelene és jövője tanulmánykötet, Selye János Egyetem Kutatóintézete, Komárom 2007. 202.-204. p. ISBN 978-80-89234-33-2

2. Földi Katalin-Pólya Éva: Marketingkutatások az élelmiszergazdaságban. In: Economica 2009/3. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 27.-40. p ISSN 1585-6216

3. Pólya Éva: A piac ritka kincsei. In: Economica 2010/3. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 22-29. p. ISSN 1585-6216

4. Pólya Éva: A családon belüli vásárlási-döntési folyamatok modellezése (1. rész). In: Economica 2011/10. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 82-93 p. ISSN 1585-6216

5. Pólya Éva: A családon belüli vásárlási-döntési folyamatok modellezése (2. rész). In: Economica 2011/11. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 31-43 p. ISSN 1585-6216

6. Pólya Éva: Ki kit és hogyan győz meg? A felnőtt lakosság családon belüli vásárlási-döntési folyamatainak empírikus vizsgálata. Economica 2011/12. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 32-42 p. ISSN 1585-6216

7. Pólya Éva: Családtagok szerepének vizsgálata a családi vásárlási folyamatban néhány élelmiszer esetében. Élelmiszer Táplálkozás és Marketing 2011/1-2 19-26 p.

8. Szűcs Róbert Sándor-Pólya Éva: A fogyasztóvédelmi oktatás, továbbképzés, szaktanácsadás, kutatás egysége a magas zsír-, só-, cukortartalmú élelmiszerek esetében. 2011/7-8.ISSN 1419-6425 14.- 16. p.

9. Pólya Éva: A gyermekek fogyasztói szocializációja és családi döntéshozatalban betöltött szerepe. Marketing&Menedzsment 3/2012 22-31. p. ISSN 1219-03-49

10. Varga Csaba, Stréling Norbert, Domján Anita, Pólya Éva: Családi szerepek a mosószer vásárlás esetében és a vásárlásra ható befolyásoló tényezők. Economica 2012 A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 53-59. ISSN 1585-6216

11. Szűcs Róbert Sándor-Pólya Éva (2013): Divat lett a magyar termék? Élelmiszer online http://www.elelmiszer.hu/friss_hirek/cikk/divat_lett_a_magyar_termek  2013 május 19.

12. Pólya Éva-Bata Melinda (2013): Vásárlási szokások vizsgálata élelmiszer termékek esetében.  Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 24.-27.

13. Pólya Éva-Forró Csilla (2013): Gyermekek vásárlási szokásainak vizsgálata. Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 28.-31.

14. Pólya Éva-Kondacs Réka (2013): Nők vásárlási szokásai kozmetikai termékek esetében. Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 32—34.

15. Pólya Éva-Kovács Éva (2013): Tejtermékek fogyasztói magatartás vizsgálata. Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 35.-37.

16. Szűcs Róbert Sándor- Pólya Éva (2014): Fogyasztói etnocentrizmus a védjegyek tükrében. In: Economica (vol. VII) 2014/2. A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei. 80.-93. p. ISSN 1585-6216

17. Szűcs Róbert Sándor-Pólya Éva-Horváth Marianna (2015): Műszaki-, agrár-, és informatikus diplomák értéke a munkaerőpiacon. Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 4.-22.

18. Tóth Rita Noémi-Pólya Éva (2015): A Tween szegmens fogyasztói magatartását befolyásoló tényezőinek és a reklámokkal szembeni attitűdjének vizsgálata Jász-Nagykun-Szolnok megyében. Economica A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 31.-46. IF: 1,15 (Researchgate statisztika)

19. Pólya Éva (2015). A kommunikáció és disszemináció hatékony módszerei a projekt tapasztalatai alapján. Economica 2015. 1 különszám A Szolnoki Főiskola Tudományos Közleményei.. ISSN 1585-6216 p. 120.-123.


Tudományos konferenciákon elhangzott előadások konferencia kiadványban megjelentetve idegen nyelven:

1. Marianna Horváth – Éva Pólya: Sustainable development from the viewpoint of supply chains and consumer. XIV. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia; Mezőtúr 2009. július 28. p., ISBN 978-963-87874-3-9

2. Éva Pólya: Link between sustainable development and consumer decision making. XIV. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia; Mezőtúr 2009. július 59. p., ISBN 978-963-87874-3-9

3. Róbert Sándor Szűcs - Éva Pólya-Marianna Horváth: Role of Green Brands in Consumer Decision Making. XVI. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia; Mezőtúr 2010. július ISBN 978-963-87874-5-3 file://localhost/E:/szovegek/2_szekció/szucs_polya_horvath_ot.pdf

4. Pólya, Éva-Szűcs, Róbert Sándor: Children Influence on Family Purchase Decision Making- Especially in Case of Foods Containing High Level of Salt, Sugar and Fat. 6th International Conference for Young Researchers, Gödöllő 2010. 226-232. p., ISBN 978-963-269-193-0 

5. Pólya, Éva: Modeling purchase decision making within the family. Tudomány határok nélkül. Válságjelenségek összefüggései a gazdaságban és a társadalomban. A Szolnoki Főiskola Konferenciája a Tudomány Ünnepén. 2010. ISBN 978 963 87874 7 7

6. Szűcs Róbert Sándor, Pólya Éva: The Scope of Competition, Legislation and Consumer Socialization to Protect Children, Nyugat-magyarországi Egyetem, Közgazdaságtudományi Kar, „Hitel, Világ, Stádium” nemzetközi tudományos konferencia, 2010, Sopron file://localhost/E/disc/docs/foreign2 ISBN 978-963-9883-73-4

7. Róbert Sándor Szűcs-Éva Pólya: Economic Risk of Childhood obesity. New Economic Challenges. 3rd International PhD Students Conference, Brno 2011. június 3.  313-321 p. ISBN 978-80-210-5674-9

8. Éva Pólya: Testing the Model of Children’s Purchase Request and Parental Response. Erdei Ferenc VI. tudományos Konferencia, Kecskemét. 2011. augusztus 25-26. 62-65. p. ISBN 978-615-5192-00-5 II. kötet

9. Éva Pólya: Investigation some aspects of consumer consciousness. A magyar gazdaság és társadalom a 21. század globalizálódó világában konferencia. Békéscsaba 2016 

 

Tudományos konferenciákon elhangzott előadások konferencia kiadványban megjelentetve magyar nyelven:

1. Pólya Éva: A Repertoárrács Technika, mint kvalitatív módszer. X. Ifjúsági Tudományos Fórum Konferencia Kiadvány (CD) Keszthely 2005 file://localhost/E:/kozg_info/817.pdf

2. Pólya Éva: A Repertoárrács Technika alkalmazásának korlátai a szerepháromszög modell bővítésére. Magyar Tudomány Napja, Szolnoki tudományos közlemények IX. 2005 ISSN 1419-256-X file://localhost/E:/elemek/0_start.htm

3. Pólya Éva: A Repertoárrács Technika alkalmazhatósága az egyes családtagok dominanciájának vizsgálatára a vásárlási döntési folyamat vonatkozásában. „Átalakulási folyamatok Közép-Európában” konferencia, Győr 2005 http://www.sze.hu/etk/_konferencia/publikacio/Net/tema.htm

4. Pólya Éva: Családtagok szerepe a vásárlási döntési folyamatban. X. Nemzetközi Agrárökonómiai Tudományos Napok Konferencia kiadvány, Gyöngyös 2006

5. László Éva-Pólya Éva: A Szolnok Plaza szerepe a helyi lakosság vásárlási döntéseiben. Magyar Tudomány Napja, Szolnoki Tudományos Közlemények XI. Szolnok 2007 ISSN 1419-256-X file://localhost/E:/elemek/_index.htm

6. Pólya Éva: Családi vásárlási döntési folyamatok, a döntést befolyásoló tényezők. Magyar Tudomány Napja, Szolnoki Tudományos Közlemények XII. Szolnok 2008 ISSN 2060-3002 file://localhost/E:/cikkek/polya-eva.pdf

7. Pólya Éva-Szűcs Róbert Sándor: A marketingszimulációs programok szerepe a felelősségteljes marketing döntések meghozatalában. XVI. Nemzetközi Környezetvédelmi és Vidékfejlesztési Diákkonferencia; Mezőtúr 2010. július ISBN 978-963-87874-5-3 file://localhost/E:/szovegek/2_szekció/polya_szucs_ot.pdf

8. Pólya Éva: A családtagok vásárlási döntési folyamatban betöltött szerepének modellezési lehetőségei. Marketing Oktatók Klubja 2010 Új Marketing Világrend Konferencia, Budapest 2010 924.-931. p., ISBN 978-963-88943-1-1

9. Pólya Éva: A családon belüli vásárlási-döntési folyamatok modellezése. „Coopetition” verseny és együttműködés a marketingben a Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája 2012 1.-8. p.

10. Pólya Éva - Varga Csaba - Stréling Norbert - Domján Anita: Családi szerepek a mosószervásárlás esetében és a vásárlásra ható befolyásoló tényezők. Magyar Tudomány Napja, Szolnoki Tudományos Közlemények XVI. Szolnok 2012

11. Pénzes Ibolya Rózsa– László Éva – Pólya Éva – Szűcs Róbert Sándor – Földi Katalin – Horváth Marianna: Munkaerő-piaci kutatáson alapuló képzésinnováció a Szolnoki Főiskolán. . Magyar Tudomány Napja, Szolnoki Tudományos Közlemények XVI. Szolnok 2012

12. Pólya Éva: Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása. „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. 1-7. p. 2014

13. Pólya Éva: Élelmiszerfogyasztói tudatosság vizsgálata Jász-Nagykun-Szolnok megyében. Hitelesség és Értékorientáció a marketingben EMOK XXII. Országos Konferenciája, Debrecen. 2016


Jegyzet

1. Pólya Éva: Nemzetközi marketing menedzsment II. Tantárgyi kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2008. terjedelem: 60 oldal

2. Pólya Éva: Nemzetközi marketing menedzsment II. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2008. terjedelem: 16 oldal

3. Pólya Éva: Piactípusok. Tantárgyi kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2008. terjedelem: 44 oldal

4. Pólya Éva: Piactípusok. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2008. terjedelem: 13 oldal
Fodor Mónika, Fürediné Kovács Annamária, Hámori Judit, Dr. Horváth Ágnes, Pólya Éva, Váradi Katalin: Fogyasztói magatartás. Jegyzet. Szent István Egyetem, Gazdaság és Társadalomtudományi Kar, Marketing Intézet. Gödöllő, 2008. 46.-60. p.

5. Pólya Éva: Nemzetközi marketingkutatás. Tantárgyi kalauz Szolnoki Főiskola, Szolnok 2009. terjedelem: 40 oldal

6. Pólya Éva: Nemzetközi marketingkutatás. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok 2009. terjedelem: 12 oldal

7. Pólya Éva: Kvantitatív és kvalitatív kutatás gyakorlata. Tantárgyi kalauz Szolnoki Főiskola, Szolnok 2009. terjedelem 49 oldal

8. Pólya Éva: Kvantitatív és kvalitatív kutatás gyakorlata. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok 2009. terjedelem: 12 oldal

9. Máté Zoltán-Pólya Éva: Nemzetközi marketing. Tantárgyi kalauz Szolnoki Főiskola, Szolnok 2010. terjedelem: 54 oldal

10. Máté Zoltán-Pólya Éva: Nemzetközi marketing. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok 2010. terjedelem: 13 oldal

11. Pólya Éva: Piacbefolyásolás. Tantárgyi kalauz Szolnoki Főiskola, Szolnok 2010. terjedelem: 36 oldal

12. Pólya Éva: Piacbefolyásolás. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok 2010. terjedelem: 12 oldal

13. Pólya Éva-Földi Kata: Élelmiszerkereskedelem rendszere. System of Food Trade. Elektronikus tananyag. Szolnoki Főiskola, 2015.

14. Pólya Éva: Piactípusok. Tantárgyi kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2015. terjedelem: 44 oldal

15. Pólya Éva: Piactípusok. Tutori kalauz. Szolnoki Főiskola, Szolnok, 2015. terjedelem: 13 oldal

 

Partnereink